Servicii foto corporate
Fotografia de evenimente corporate, o necesitate pentru strategia de imagine a unei companii. In contextul de azi, o companie trebuie sa se ingrijeasca mult de imaginea ei in lumea contemporana. Dincolo de calitatea serviciilor oferite clientilor ei, in ochii acestora este foarte importanta imaginea acelei companii. La conturarea imaginii si la consolidarea brandului contribuie mai multi factori, printre care se numara si fotografiile pe care un fotograf profesionist le face la evenimentele pe care compania la organizeaza. Ca fotograf de evenimente Bucuresti, e o placere sa particip la un eveniment din business. Orice eveniment fotografiat este cu totul special.
Pentru corporatii si organizatii
Aceste evenimente imi dau mereu prilejul sa cunosc profesionisti in domeniu, asa cum sunt antreprenorii, managerii, consultanţii in afaceri, freelancerii si alti profesionisti de la care mereu am si eu ceva de invatat. Cred cu tarie ca un fotograf corporate trebuie sa se aiba un orizont mai larg si sa se plieze dupa specificiul fiecarui eveniment la care participa. Un fotograf conferinte sau un fotograf evenimente corporate are nevoie de cunostinte minimale in aceste domenii pentru a anticipa mai bine anumite ipostaze. Astfel de ocazii nu seamana mai deloc cu nuntile si botezurile in care el ar putea fi de altfel un bun profesionist. Evenimentele organizate de o companie reflecta folozofia ei. O companie doreste sa isi asocieze imaginea cu anumite VIP-uri, doreste sa arate clientilor ei ce filozofie are si cum abordeaza afacerile din propria perspectiva. Oamenii au acces la aceste informatii in special prin intermediul imaginilor si al pozelor pe care un fotograf evenimente corporate le surprinde cu fiecare prilej. Insa nu orice fotografie poate intra in portofoliul de imagine al unei companii. Ea trebuie sa fie relevanta si sa transmita un mesaj de incredere clientilor.
Fotografii la intalnirile de bussines
Fotografiile vorbesc adesea de la sine, iar valoarea lor le impune in orice campanie de marketing pe care o poate organiza cineva pentru propria companie. Astfel, un fotograf corporate devine si el, in mod indirect, membru al echipei care pune la punct o astfel de campanie de imagine. Acele fotografii vor fi publicate in articolele agentiilor de stiri, in reclame, in materiale promotionale, in reviste si ziare. Devine astfel evident de ce eu pun atat de mult accent pe calitatea indubitabila a fotografiilor de la evenimente corporate. Atunci cand sunt invitat undeva ca fotograf conferinte sau fotograf corporate, eu incerc sa ma ipostaziez pe mine insumi in perspectiva privitorului din afara. Astfel, ma intreb: ce si-ar putea dori cineva sa stie de la acest eveniment? Cu ce idee ar pleca acasa un participant care ocupa un loc in aceasta sala? Oare pot sa arat cat de plictisitoare au fost unele discursuri? Un eveniment corporate poate fi condensat intr-o singura idee. In cele din urma, un astfel de eveniment poate fi redus la o singura idee. Acea idee trebuie sa reiasa din fotografiile mele. Altfel, de ce m-ar angaja cineva ca fotograf evenimente Bucuresti sau fotograf corporate? Daca o companie lanseaza un produs de slabit, atunci misiunea mea este de a arata entuziasmul oamenilor din sala cu privire la noua metoda de slabit. Insa, daca cineva lanseaza o solutie financiara de economisire sau o criptomoneda, atunci voi fi atent sa reliefez siguranta data de vorbitori si increderea pe care ei isi doresc sa o transmita audientei si potentialilor clienti. In schimb, la o petrecere a unei corporatii, ma concentrez mai mult asupra imaginii de ansamblu, a grupului si unitatii acelei companii. Acolo, distractia si buna-dispozitie sunt ingredientele principale ce vor fi prezente si in fotografiile facute de mine.
Serviciii foto pentru firme
Ca fotograf corporate, am fost invitat sa prezint o poveste sugestiva in fotografii de catre renumita companie Huawei. Ei au fost prezenti in anul 2017 la un eveniment de rasunet in domeniul tehnologiei oraselor, Smart City Forum. Ulterior, in 2018, i-am insotit si la Valued Partner Convention, un eveniment marcant la care s-a pus accent asupra strategiei globale, prilej cu care s-au acordat si unele premii. Un alt eveniment la care am avut prilejul sa lucrez ca fotograf conferinte a fost cel denumit One Coin. Conferinta a avut ca subiect principal evolutia critomonedelor pe piata de profil si le-a dat prilejul oamenilor de a afla mai multe despre astfel de oportunitati de investitie. De asemenea, am fost prezent la foarte multe targuri si expozitii de amploare, invitat fiind de organizatori sau de anumite companii. Corporate Matching Event este un eveniment de business networking informal care urmareste identificarea oportunitatilor de afaceri între participantii prezenti. Antreprenori, manageri, consultanţi şi freelanceri s-au întâlnit într-un mediu relaxat şi plăcut pentru a face cunoştinţă, schimb de experienţă, şi pentru a lega parteneriate de durată. Ca fotograf profesionist, a fost o plăcere pentru mine să particip la acest eveniment şi să imortalizez cele mai importante momente.
Evenimentul organizat de Young Professionals Club a inclus un workshop de networking, precum şi discuţii despre dezvoltarea personală şi perspectivele pieţei. Am avut ocazia de a cunoaşte oameni interesanţi, de succes, de a crea relaţii de lungă durată, şi de a învăţa lucruri noi de la cei mai buni în domeniul lor. Principalul avantaj al networking-ului profesionist este lărgirea reţelei de contacte în mediul de business. Toată lumea s-a simţit foarte bine, a socializat şi s-a implicat în activităţile propuse de organizatori. De ce este important să ai un fotograf profesionist la un asemenea eveniment? Fotografiile din albumul realizat pentru Corporate Matching Event au fost folosite pentru promovare. Dacă ai un eveniment de acest fel, câteva fotografii postate mai târziu pe reţelele de socializare vor ajuta foarte mult la creşterea awareness-ului. Oamenii află de existenţa evenimentului, văd ce se întâmplă în cadrul lui, apoi s-ar putea să decidă că vor să participe la următorul. Precum vezi, este un mod ideal de a face marketing de calitate.